reklama

Prezidentské voľby: Helena Mezenská

Keď sa pred predčasnými voľbami konzervatívci Zajac a Dostál ale napríklad aj Mojžiš dohadovali s Igorom Matovičom ohľadom kandidátky OľaNO, mal som nepríjemný pocit. Už vtedy som mal zlé tušenie, že Matovič niečím nepríjemne prekvapí. Potvrdilo sa to, vytiahol otázku detektora lži, a tým urazil spomínaných pánov. Deklaroval potrebu nezávislých osobností, no vzápätí ich odohnal. Odvtedy rozmýšľam na základe čoho si vyberá svojich kolegov. V poslednej dobe rozmýšľam hlavne o jeho zrejme najznámejšej kolegyni, Helene Mezenskej.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Keď ju pozornejšie budeme sledovať, zbadáme u nej antigorilie črty. Najcharakteristickejšou črtou zároveň považujem toto: Chceme to nejak inak! Zväčša utopistické požiadavky, zvrhnutie súčasného systému. Všetko je zle, všetko vadí. Mám presne takýto pocit z pani Mezenskej. Všetko jej vadí. Niekdajší mestský poslanec v Poprade to potvrdzuje: „Mala výhrady v podstate ku všetkému a bola väčšinou proti všetkému - a bolo jedno proti čomu." Ďalší poslanec zas: „Vie všetko a ku všetkému mala komentár." Na spomínanej utópii bude tvrdo pracovať, ale samozrejme až po zvolení. Konštruktívne myslenie ale chýba, takisto aj argumenty. Kričania je ale dosť. Pamätáte si ten prejav, ktorý mal veľký úspech na internete? Ku Kotlebovi sa vyjadrovať nechce, zaujímala by ma príčina. Chváli sa, že má prehľad, no pripomína nám súčasného prezidenta.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čudujem sa názorom, ktoré dávajú Mezenskú a Kisku na jednu úroveň. Vraj sú si veľmi podobní, obaja mimo realitu, akurát Kiska má viac peňazí. Iste majú aj spoločné črty. Oslovujú antisystémových voličov, nemajú víziu a politika sa podľa nich má diať nepolitickou cestou. Aj Kiska láka antisystémových voličov výrokmi ako: tradiční politici nepočúvajú a problémy neriešia. To hovorí preto, lebo je v tom pravda. Ale medzi jej dnešnými priaznivcami nájdeme napríklad aj neofašistov. Zastúpení sú ezoterici aj zúfalí podnikatelia. Kiska na rozdiel od Mezenskej utópiu nehľadá. On skôr hľadá samého seba v politike. Každopádne spoločné črty nájdeme u mnohých kandidátov. Týchto dvoch by som nehádzal do jedného vreca. V súvislosti s Kiskom sa spomína aj scientológia. Kiska tvrdí, že nemá s tým nič spoločné a ja mu to verím.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mezenská na druhej strane od letných prázdnin vôbec neje a vôbec nemá hlad, má pocit, že nasáva a je vyživená vesmírom. Nakoniec keby sa pani Mezenská stala našou prezidentkou mohlo by to mať veľmi praktický prínos. Ukázala by nám ako nasávať vesmír a ušetrili by sme veľa peňazí na jedle.

Jozef Košík

Jozef Košík

Bloger 
  • Počet článkov:  145
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som zamestnanec nadnárodnej spoločnosti, inžinier telekomunikácií, absolvent Slovenskej technickej univerzity v Bratislave. Napriek tomu, že moja stredná aj vysoké školy boli zamerané technicky, oslovuje ma aj problematika z humanitných odborov. Som zástancom zdieľania vedomostí a informácií.

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu