reklama

Politik bez kauzy snáď ani neexistuje

Ako veľký sympatizant Radoslava Procházku som so záujmom sledoval jeho „prvú kauzu.“ Kauzu, ktorú vytvoril Igor Matovič. Človek, s ktorým som nikdy nesympatizoval, skôr naopak. Článok som nechcel písať pod vplyvom emócií, a tak som s ním počkal, nech sa k tejto veci vyjadrím s chladnou hlavou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Napíšem to veľmi priamočiaro. Podľa mňa je Procházka nevinný. No a ak je nevinný, Matovič opäť nemilo prekvapil. Čo to už stihol počas svojej politickej kariéry, ale teraz ma sklamal najviac. Pred očami treba mať to podstatné. Je Procházka po prezidentských voľbách zaviazaný hocikomu? Pomohol mu niekto takou čiastkou, aby si mohol neskôr vyžiadať protislužby a tým pádom ovplyvniť jeho rozhodovanie? Som presvedčený, že odpoveď je negatívna. Neverím, že sa zapredal sponzorom. To on sa postavil najúprimnejšie k verejnej službe.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dôvody pre nepreukázanie podporovateľov a darcov môžu byť rôzne. Netreba hneď myslieť na to najhoršie. To si niekto naozaj myslí, že by sa Procházka zaplietol s Matovičom takýmto hlúpym spôsobom? To nie. Matovič iba úplne zbytočne podporuje istý trend: Ľudia čím ďalej tým menej dôverujú ostatným. Ambíciou je samozrejme zviditeľnenie sa. Je to nebezpečná hra, nenechajme sa do nej vtiahnuť.

Jozef Košík

Jozef Košík

Bloger 
  • Počet článkov:  145
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som zamestnanec nadnárodnej spoločnosti, inžinier telekomunikácií, absolvent Slovenskej technickej univerzity v Bratislave. Napriek tomu, že moja stredná aj vysoké školy boli zamerané technicky, oslovuje ma aj problematika z humanitných odborov. Som zástancom zdieľania vedomostí a informácií.

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu