reklama

Rado, je mi smutno!

Čítal a počul som už viackrát, že mať na všetko názor je také slovenské. Nesúhlasím, nie je to až také slovenské. Nie je to národná črta, je to o povahách jednotlivcov. Niekto má naozaj názor skoro na všetko. Dokonca aj na oblasť, ktorá ide úplne mimo oblasti jeho záujmu. Potom sú tu takí, ktorí majú názor iba na veci, ktoré ich zaujímajú. A potom sú tu takí, ktorým je takmer všetko ukradnuté.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Patrím medzi prvú skupinu, mám názory na mnoho vecí. Názory som prezentoval nielen keď sa ma niekto opýtal na čosi, ale aj sám od seba. Dokonca v poslednom čase ich potrebujem verejne prezentovať a konfrontovať ich. Pred prezidentskými voľbami som napísal veľa blogov. Ak ma čítate, viete, že som sympatizoval s Radom Procházkom.

Vo voľbách dopadol ako dopadol, no mohol sa z neho začať formovať budúci slovenský premiér. Predpovedal som to a prial som si to. Medzitým sa ale stali rôzne veci a možno budem musieť zmeniť svoj názor. Je to v poriadku, aj zmena názoru mi prináša radosť. Totiž to znamená, že som sa niečo nové naučil. Ale poviem to priamo. Som veľmi smutný. Nie až taký smutný, ako Forest Gump v záverečnej scéne, kedy mu chýba Jenny a bilancuje nad životom (najkrajšia scéna kinematografie všetkých čias). Svet sa mi nezrútil, ale je mi z toho veľmi smutno.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ten, kto až tak tú politiku nesleduje si povie, že Rado je ďalší hamižný špinavý politik. Viac to bude mrzieť toho, kto do neho vkladal nádeje. No a sú tu ľudia ako ja, ktorí ho vehementne bránili, hovorili a písali o ňom v samých pozitívach. Neberiem to tak, že som to robil zbytočne. Aspoň sa niekto z môjho okolia mohol zamyslieť nad ním. Ale aj tak je tu istá pachuť. Brániť človeka, ktorý ani nespĺňa moje očakávania?

Dnes som pozrel nahrávku rozhovoru Matoviča s Procházkom o inzercii bez bločku. Nebudem to príliš rozoberať, médiá nič iné ani nerobia počas prázdnin, keď je málo politických tém. Nahrávka je emotívne ladená, hudba aj Matovičov komentár má umocniť situáciu. Nuž najlepšie je sa odpútať od tohto balastu a sústrediť sa na to podstatné. Situácia je ale taká, že po ošúpaní balastu to podstatné ostáva to isté. Zdá sa, že Rado je netransparentný.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Matovičovi nejde o odhalenie špiny v politike. Ide mu o zviditeľnenie sa, naháňa politické body. Je zdanlivo jasné, že o čo išlo Radovi. Ale prečo sa zaplietol s Matovičom? Nedáva to zmysel. Veď Rado je inteligentný. Veril Matovičovi, o ktorom už čosi vieme. Dôležitejšie je ale toto. Čo budú chcieť sponzori od Rada za poskytnuté peniaze? Súhlasím s názorom, že by v zahraničí skončil. Na Slovensku to nie je také jednoduché. Som veľmi zvedavý na ďalší vývoj.

Jozef Košík

Jozef Košík

Bloger 
  • Počet článkov:  145
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som zamestnanec nadnárodnej spoločnosti, inžinier telekomunikácií, absolvent Slovenskej technickej univerzity v Bratislave. Napriek tomu, že moja stredná aj vysoké školy boli zamerané technicky, oslovuje ma aj problematika z humanitných odborov. Som zástancom zdieľania vedomostí a informácií.

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu