reklama

Rado, vysvetli to! Stále máš šancu

Pán Sulík si myslí, že nahrávka medzi Procházkom a Matovičom je pravá a nie je účelovo zostrihaná.  Pre neho je to smutný príbeh. Podľa neho Rado klamal a klame, zároveň ho porovnáva s Ficom. Je presvedčený o svojej pravde.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (27)

Čo je zaujímavé, mnohí Sulíkovi už odpustili Kočnera. Má skúsenosti aj s odpočúvaním, aj s Matovičom a Procházkom. Preto si možno médiá myslia, že jeho názor je relevantnejší. Nie je. Dokonca som nadobudol pocit pretrvávajúceho kamarátstva medzi ním a Igorom. Pán Sulík, predpokladal som, že sa hanbíte za poskytnuté kandidátne miesta pre Matoviča.

Dva dni mi stačili, aby som naozaj vychladol a tento tretí blog je už bez emócií. Takže k veci. V reakciách som na internete videl aj obdivovanie Matoviča za jeho konanie. Nerozumiem, nezaslúži si to. Nepostupoval správne. Nepochopte ma zle, ak je toto pravda o Procházkovi, tak mu treba. Je dobré, že to vyšlo najavo. Ale takto by sa to nemalo robiť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Procházku ešte neodsudzujem. K dispozícii mám prepis zostrihanej nahrávky. Ak chcem byť poctivý, počkám si na ďalší vývoj. Ak tá nahrávka bola zostrihaná šikovne, celú nahrávku nám nikdy neukážu. Ak nebol taký dôraz na strihaní, je tu šanca.

Otázka je, či tu máme niekoho lepšieho ako je Procházka. Myslel som si, že on je čestný. To isté si myslím o Osuskom, Dostálovi, Zajacovi a Šebejovi. Aj tam by som sa mohol prekvapiť. Čo je ale dôležité, nemajú ťah na bránku. Rado má. Mal. Takže ak Rado vypadne, ostáva mi Lipšic. O ňom si zatiaľ myslím, že je čestný a má aj ťah na bránku. Lenže toto sa môže rýchlo zmeniť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Chcem tu bezkorupčné prostredie. Nemusí to byť hneď Rakúsko, ale niečo podobné. A k tomu treba čestných a transparentných ľudí. Ako to spieva No name, mňa nepresvedčí nikto. O tom, že ani jeden slovenský politik nie je čestný. Som mladý a aký - taký idealista. To ale neznamená, že nemám pravdu.

Jozef Košík

Jozef Košík

Bloger 
  • Počet článkov:  145
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som zamestnanec nadnárodnej spoločnosti, inžinier telekomunikácií, absolvent Slovenskej technickej univerzity v Bratislave. Napriek tomu, že moja stredná aj vysoké školy boli zamerané technicky, oslovuje ma aj problematika z humanitných odborov. Som zástancom zdieľania vedomostí a informácií.

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu